DUYURU: Yepyeni "TeknoYeşil" tasarımı sizlerle! Ayrıntılar "Tasarımlar" sayfasında!
  • Website Developers

    Forum

    => Daha kayıt olmadın mı?



    Forum - Metin2 | Oyun Tanıtımı

    Burdasın:
    Forum => Oyun => Metin2 | Oyun Tanıtımı

    <-Geri

     1 

    Devam->


    Gündüz Türkiye
    (şimdiye kadar 19 posta)
    17.06.2014 14:10 (UTC)[alıntı yap]
    Metin2 2005 yılında mart ayında Ymir Entertainment Co. Ltd. şirketi tarafından Kore’de yayına başladı.2006 yılında Gameforge 4D GmbH tarafından satın alındı ve 17 dilde hizmet vermeye başladı.Oyunun Türkiye sunucularında toplam 45 sunucu bulunmaktadır. ve her servera ait 4 chanel barındıran ve dünyada 50.000.000 kullanıcısı olan mmoprg oyundur.

    Metin 2 online olarak oynanan ücretsiz bir savaş, macera ve strateji oyunudur. Oyunda neler mi var ? Sayısız maceracı ve birbirinden cesur savaşçıların beklediği büyük bir kıta, üç düşman imparatorluk , akıllı yaratıklar var bu yaratıklar sana gruplar halinde saldıracaklar. Oyunda toprak ve onur için, yürüyerek veya at sırtında savaşıcaksınız. Bir şatonun lordu olucak ve kendi surlarınızı loncanızla birlikte inşa ediceksiniz. Dövüş sanatını öğrenicek ve sayısız yıkıcı özel yeteneklere kavuşucaksınız. Uzak doğunun gerçekçi köylerinde ilerleyerek asyalı savaşçıların ve oyunun atmosferinin aklınızı başınızdan almasına izin verin.Başarıyla tamamladığınız görevlerin ardından bir at kazanacaksınız. Ata binerken kıta üzerinde daha hızlı hareket edecek ve yapacağınız savaşlarda avantaj elde edeceksiniz.

    Balık tutmanız için birçok nehir, göl ve deniz kenarı var buralarda balık tutma beceriniz arttıkça daha kıymetli ve değerli şeyleri avlayacaksınız. Avladığınız şeylerden kendinizi tedavi etmek veya daha güçlü büyülere sahip olmak için iksirler yapabiliceksiniz.

    Üç İmparatorluk
    Metin 2, üç tane imparatorluk üzerine kurgulanmış bir oyun. Oyunu oynamaya başlamadan önce kendi karakterinizi oluşturuyor ve karşınıza gelen haritadaki üç imparatorlukdan birisini seçiyorsunuz.

    Oyun Karakterleri
    Oyun oynamak için dört tane farklı karakter oluşturabiliyorsunuz. Her karakterin kendisine has özellikleri, efektleri, silahları bulunuyor.

    NİNJA / ASSASİN

    METİN2 NİNJA / ASSASİN## Uzak Dövüş Ninja Karaket Gelişimi ##

    Statlar
    3dex-2 vit şeklinde ya da 1 dex 1 vit şeklinde gidebilirsiniz.Eğer ben 57 lvlden önce fazla ws yapmam partylerde takılır slot çekerim diyorsanız 1 dex 1 vit gidin.
    57 lvl sonunda her iki stat da 90 olacak ve str vermeye başlayacaksınız.Sakın int vermeyin.

    Bir diğer geliştirme modeli de 1 vit 1 str modelidir.Ki bu benim savunduğum bir model değil.1str ile düz ok atışlarınıza 1 saldırı değeri gelirken her Dex puanı vuruş gücünüzü 2-4 puan arası arttırır.Eğer str-vit dengesi ile gelişim yapar iseniz savaşlarda yerlerde sürünmeyi göze almanız gerek.Ayrıca pvplerde bir savaşçı size hamle attığında yerlerde zıp zıp zıplamaya başlarsınız.Kendinizi topladığınızda zaten yavaş olan skillerinizi atmak için yeterli süre kalmayacaktır.



    Bi okçu herşeyden önce 2 ayağının üstünde kalmaya çalışmalıdır.
    Bunu da sadece ve sadece savuşturma ile edinebilirsiniz.

    Gelelim itemlerinize.
    Dex ve Vit'i fulledik....O zaman ne eksiğimiz kaldı ???

    Tabiki str.Demekki bir abanoz küpe +9 a ihtiyacınız var..Bunu edinmelisiniz.
    Bi diğer item stratejisi de 800 hp bonusu yakalanmış kristal küpe +7 ve daha üstü olabilir.+7 kristal küpe 12 çeviklik(Dex ) verir..Abanoz küpe de 12 Güç (str) verir.İkisini takıp farka bakarsanız kristal küpede 15-20 daha fazla saldırı değerinizin skillerinizde de 100 e yakına damage farkının olduğunu görürsünüz.
    Demekki bu da şu anlama geliyor ki dex; str ye göre çok daha fazla saldırı veriyor.Ancak abanoz küpeden alacağınız 1650 hp yi anca kristal küpeye ve en az bir iteminize daha yakalayacağınız 800 hp bonusları ile yakalayabilirsiniz.Böylece hem hp kaybetmez hem de daha güçlü vurursunuz.
    Eğer bonus basmayan biri iseniz direk abanoza yönelin.....

    Bileziğe gelince önümüzde 4 alternatif var.
    Gümüş Bilezik +9 (Alt lvllerde ayakta kalmanız için kafidir.)
    Beyaz altın bilezik +9 (Zor basılır ama başarıp bi de 10 critick ve delici bonus bulursanız cinayet olur)
    Kristal Bilezik +7 veya üstü (Hem saldırı hızı hem de hp üretimi verir 3 slot kristal basarsanız tadından yenmez)
    Cennetin Gözü Bilezik +7 veya üstü (Üstünde 800 hp ve üstü bonus ve slot açarsanız tek favorim bu olur)


    Kolyeye gelince.Burada hayal gücünüz önemli.Kendinize farklı alternatifler yaratmalısınız.Pvp,boss kesme,kasarken kullanma, gibi durumlarda değişik alternatiflere açık olun.

    Yeşim Taşı kolye +9 olmak kaydı ile (Delici vuruş bonusu yakalanırsa çok hoş bi item olur)
    Mor Yakut Kolye +7 ve üstü (Max Hp ve Delici vuruş Bonusları yakalanırsa hem kasarken hem pvp de iyi iş çıkartır.Hp üretimi ninjalar için önemlidir
    Cennetin Gözü Kolye +7 ve üstü (Mor yakuttaki gibi %20 Büyü hızı verir.10 delici vuruşla çok iş yapar.Slot açıp Yaşam enerjisi bonusu yakalanırsa oyunun en iyi itemi olabilir.)


    Kasklarda Zincir Kapşon +7 veya Çelik Kapşon +6 nın altına düşmeyin.(Tercihen Hp üretimi ya da zehirleme değişimi bonuslu)

    Ayakkabıya gelince Bir ninjanın Rakiplerinden sıyrılmasına yardımcı olacak en güzel bonus beden karşısındaki atakların bloklanması olacaktır.Bu partylerde peşinizde 8 slot yaratık varken kendini acaip şekilde belli eder.
    Anka Ayakkabı +6 ve üstü (Tercihen Mx Hp ya Da Critik bonuslu )Bunun yanıda zırhınızda Korunma Taşı +3 ve üstü mutlaka olmalıdır.
    Diğer Seçenek de Ateş Kuşu Çizme +6 ve üstü olabilir.Ama 2. planda.

    Fakat siz kendinize Deri Çizme +7 ve üstü Mest Eden ayakkabı +6 ve üstü de basmayı deneyin.Ok savunması ve büyü hızı yeri geldiğinde çok işinize yarayacak.(Başka bir okçu karşınıza çıktığında veya Mesela Þuralarla ws yaparken )


    Yaylar
    30 lvle dek ne taktığınızın pek önemi yok.
    30 da Geyik Boynuzu +9 bulmalısınız fakat kesinlikle Beceri Hasarı ( - ) olmamalı.Unutmayın siz skillerinizle varsınız.Ortalama zarar düz ok atışlarınıza etki ederken beceri hasarı skillerinizi destekler.

    Eğer Beceri hasarı ( - ) bi yayınız var ise ve siz daha iyisini bulamıyor iseniz.45 lvlde bir dikenli yaprak yayı +6 bile elinize alsanız geyik boynuzundan fazla hasar verirsiniz.

    Eğer Geyik boynuzu yayınız iyi ise 55 lvle kadar bunu takın.55 te Tek boynuzlu yay +6 ve üstü
    60 da Dev kanatlı Yay +6 ve üstü sizi güçlü kılacaktır.
    65 te Sarı Ejderha yayı +6 ve üstü olmalıdır.
    Sarı ejderha bulamıyorsanız +6 Kutsal Sert yay makbuldür.Vuruşu 10 puan kadar düşüktür ama +6 da 24 hız verir.İş görecektir.

    Her ne yay takıyorsanız takın en önemli nokta Soğutma taşı +3 ve üstünü basmak zorunda olduğunuz.
    Eğer 18-20 büyü hızı veren bi kolyeniz varsa ki cennetin gözü önermiştim bunu yanında +3 soğutma taşından 17 hız daha alırsınınız ki bu enm az % 35 büyü hızı demektir.Bu da 2 tene en güçlü skillinizin süresi olan 25 saniyeyi 16 saniyeye indirmeniz anlamına gelir.Bu çok kritik bi farktır.

    Heleki mest eden ayakkabı +6 20 hızlı kolye +4 soğutmanız var ise %50 hız elde edersiniz.Bir Kara büyü şuraya 12.5 saniyede Zehirli ok ve ateşli ok atmak demek Karabüyünün acı sonu demektir....

    2. olarak savunduğum taşlar öldürücü darbe ve kavrama taşıdır.Ninjalar ok attıkları için sayıca çok darbe vururlar ve critick delici isabet şansları artar.

    Benim fikrim diğer taşlarınızı bu iki taşla seçin.Savaşçıdan ve şuradan koruyanlar yenine +8 +9 Aslan Ağzı ve Þahin kalkanları edinirseniz zaten delici ve critick vuruşlarınızla kendinizi o chara karşı daha fazla korumak zorunda hissetmezsiniz.

    Unutmayınki delici vuruş rakibinizin defansını yok sayar.70 lvlde bi ninja grand master olmuş bir ateşli ok skillinde critick ile 6800-7000 civarı vuruşlar yapar.Her delici isabet eden düz ok atışları (Gümüş ok Takmak şartı ile) 700 damagelere çıkar.3 tane denk getirseniz bi skill daha vurmuş gibi darbe verirsiniz...Bunlar ufak görürnen ama önemli detaylardır.

    Zırh konusunda Erkek Ninjalar için yorum yapamayacam.Çünkü 42 ve 66 dışında hepsi iğrenç duruyo.
    Bi tane ninja takımı +9 edinin muhakkak....
    Kızlarda en az Küpe çiçeği +6 yı bulsunlar.
    (Korunma ve Savunma Taşı muhakkak olsun)

    Kalkan için denecek bişey yok.61 kalkanı +7 ve üstü (tabi yakalayabilyorsanız sersemlik bağışıklığı hepimizin bildiği şeyler )

    Skiller

    Önce Zehirli Ok u direk Grand mastera oynayın...Bu oyunda kimsenin zehirleyemediği yaratıklar siz zehirler ve öldürmesini sağlarsınız.Zehirli okun damagesi düşüktür.Ama hem sersemletir hem zehirler.G1 olduğunda bu değer %65 e çıkar.Bir pvp de zehirlediğiniz rakibinize başka hiçbişey vurmasaniz bile onun 5500 e yakın Hp sini alırsınız ve rakibin hp yüklemesini durdurursunuz.


    2. Skill Ateşli oktur.Yakın mesafede karanlık küre kadar iyi damage verir.Zehirlenen ve sersemlenen rakipe patlattığınızda onun için cenaze hazırlıkları başlamış demektir.Kesinlikle Granda oynayın.

    3. Skill Tekrarlanan atıştır.Yakın mesafede Kılıç çevirme kadar darbe verir.M8 e kadar arka arkaya 5 ok atar m9-m10 da 6 ok.G1 de de8 ok atar.Bu süre içinde rakip taramalı tüfekle vurulur gibi delik deşik edilir ve o esnada rakibiniz 3 saniye kadar pek hareket edemez...

    4.skill Ok yağmuru Damage'si düşüktür.Esasında çevreleyen tüm düşmanlara ve slotlara ok atması gerekir.Ancak skill bug altındadır.Sadece tek rakibe içiçe geçmiş ok atar.Master olmadan yararsızdır.ama genede 1200-1400 vurur.Açmamanız için bi neden yok.

    5. Skill Hafif adımdır.Bedeninizi hafifletir.Hareket hızı kazandırır.Master olduğunda kuş gibi uçarsınız.Ws lerde rakipten kaçar onu kendi üstünüze geri çekene dek en az 3-4 ok daha atarsınız.

    Tercihen ok yağmuru yerine master gidilebilir.ancak elinizin hızlı olması otomatik saldırıda değil de rakibe sağ tıklayarak space ile ok atmanız sureti ile işe yarar.Elinizi space den çekip 5 adım geri kaçarsanız.Rakibi çok sıkıntıya sokarsınz.Bu strateji ile oynamanız için ilk 3 skillin en az 2 sini Grand mastera ulaştırmış olmalısınız ki kaçmak için kayybettiğiniz bi saldırı skill gücünü diğerlerinin üstün güçleri ile kapatabilesiniz...


    Ben de 3. skillim olan tekrarlanan atış Grand olduğunda Ok yağmurunu bozup Hafif adım denemeyi düşünebilirim.Üzerinde çalışıyorum şu anda.Yakında bilgi veririm bu konuda da......

    Atınızı ilk önce 11 ve vakit kaybetmeden 21 ulaştırın.Slotları at üstünde çekme avantajdır.Sıkışınca attan inip kaçmak için slotları şaşırtabilirsiniz.

    At skilli olarakda kesinlikle Ok fırtınasını muhakkak açınız.Peşinizden gelen 3 slot örümceğin 9 unuda sersemletebilen oyundaki en nadide skilldir.Savaşlarda yanyana duran 5 düşmanıda sersemletir.



    ## Yakın Dövüş Ninja Karakter Gelişimi ##


    İlk önce statü puanlarına geçelim…
    2 dex – 1 vit şenlinde gidin diyor herkes. Fakat ben bu taktiği yanlış buluyorum. Aslında stillini doğru fakat ezbere yönelişini yanlış buluyorum. Benim önerdiğim taktik şöyle: ilk önce 2 dex – 1 vit deneyin. Ve kendi seviyenizdeki canavarların yanına gidin. Kesmeye başlayın. Eyer hissedilebilecek bir şekilde can alıyorsa ve çok kırmızı iksir harcıyorsak vit eksik demektir. Biraz daha fazla vit basmanız gerekir. Fakat atak yapamıyorsanız hemen dex puanlarınızı biraz daha yükseltin derim. Bunu böyle sürdürün. Bir zaman sonra dex full olacaktır. O zaman ise str puanlarımıza ufaktan başlamamız gerekir. 2 vit – 1 str gidin. Ezbere gitmek burada da hata yaratır. Fakat vit fazla beklemeye gelmez full olmak ister biran önce. Sizde öyle yapın. Zaten dex ile vit full derecesine gelince işiniz daha da kolaylaşıyor. Karakteriniz yenilmez bir ninjaya dönüşüyor. Tabi itemleriniz de burada çok önemli. İki önemli şeyi yani dex ve vit puanlarınızı full yapınca sadece str verin. Sonrasını zaten getirirsiniz.

    Skill durumuna geçmeden önce, skill master zamanından biraz bahsetmeliyim.
    Herkesin master zamanını, hangi levelde olacağını bilmesi gerek.
    Hesaplaması aslında kolay. Aralarındaki örüntüyü bulmamız gerek.
    Master yapacağımız skille yoğunlaşarak diğerlerine sadece 1’er puan verdiğimiz zaman master zamanları şöyle olur:

    1. Master: Max. 25, min. 22 levelleri arasında gerçekleşir.

    2. Master: Max. 44, min. 38 levelleri arasında gerçekleşir.

    3. Master: Max. 63, min. 54 levelleri arasında gerçekleşir.

    4. Master: Max. 82, min. 70 levelleri arasında gerçekleşir.

    5. Master: Max. 101, min. 86 levelleri arasında gerçekleşir.

    Master zamanını öğrendiğimize göre şimdi skill master sırasına geçelim…
    İlk önce hepsine 1’er puan verin.
    En iyi atak yapabileceğiniz skill 3 tane vardır. Bunlar; Bıçak çevirme, Suikast ve Hızlı saldırıdır. Aslında ilk 2 master sırası önemli değildir çünkü 2 masterı kolayca açabiliriz. Tabi herkesin bir görüşü vardır. Bence ilk önce “Bıçak Çevirme” skilline yönelmemiz gerekir. Çünkü atak derecesi gerçekten çok büyüktür. Bazıları suikastı 1. master yapıyorlar çabuk doluyor diye. Şöyle düşünün hızlı ama küçük mü vurmak iyidir yoksa vurduğu yeri göçerten tipte atak yapmak mı iyidir? Bence ikincisi. Bunun için ilk önce Bıçak Çevirme master yapılmalıdır. 2. olarak suikastı master haline getirebilirsiniz. İlk başta da söylediğim gibi Bıçak çevirme, Suikast ve Hızlı saldırı ilk önce master haline getirilecek 3 skilldir. Geriye sadece Hızlı saldırı kalıyor. Ve sizde onu master yapın. Sonra da sırasıyla zehirli bulut ve kamuflaja yönelebilirsiniz.

    Çoğu istatistikleri öğrendiğimize göre şimdide silah ve item seçimlerine geçelim. Herkesin dilinde şu soru var; “Bıçak mı? Kılıç mı? “
    Ve herkes fark etmez diyor. Ben size şöyle açıklamak isterim: bıçaklar, kılıçlara göre 2-3 kat daha hızlıdır. Bunun için ninjalar bıçak kullanırsa daha karlı olurlar. İlk 30 levele kadar kılıç kullana bilirler. Çünkü 30 levele kadar fazla etkileri yoktur ninjaların. Fakat 30 levelden sonra kesinlikle bir siyah yaprak hançer almalıdırlar. Birde içinde savaşçıdan koruyan taş ve ölümcül darbe taşı varsa yüksek levellere kadar bu silahı kullanabilir. Peki ne zaman bu silahı bırakacağız? Diye soranlar için hemen cevap vereyim. Bakın iki silahı yan yana getirin. Bir siyah yaprak hançer ve birde ondan yüksek level olan silah. Bir ona bakı bir de ona. Diğer silah siyah yaprak hançerin atağını, özelliklerini vs. vs. 2-3 kat geçiyorsa demek ki siyah yaprak hançerin ömrü bitmiştir. Hemen diğer silaha yönelin. Fakat benim tavsiyem siyah yaprak hançeri kolay kolay bırakmayın. Diğer itemlere gelecek olursak biliyorsunuz ki ninja için dex çok önemli dex demek el becerisi, çeviklik demektir. Sizce bulabildiğiniz kadar çeviklik veren itemler ve eşyalar giymeye çalışın.


    METİN2 SAVAŞÇI / WARRIOR
    SAVAŞÇI / WARRİOR

    ## Metin2 Zihinsel Savaşçı Klavuzu ##

    1.Zihinsel Savaşçı "Statüler"

    Zihinsel savaşçıların oyun başındaki atağı düşüktür..Öncelik olarak "Güçlü Beden" master seçildiğinden dolayıda savunması kuvvetlenir.

    Bu durumda "STR" açığı ortaya çıkacağından dolayı 2 "STR" 1 "VIT" ile gelişim yapılabilir..

    "STR" nin artması skill ataklarınızı o derece arttıracaktır..

    Güçlü Beden masterinden sonra 3 "STR" 1 "VIT" veya 5 "STR" 2 "VIT" oranında gelişim yapılabilir..Burda kıstas itemlerinizdir..Gümüş bilezik - Abanoz Küpe - Kolye ve Ayakkabıdan gelen HP ile beraber "VIT" e verilmesi gereken statü sayısı artabilir..HP'niz yeterli ve kasarken rahat ediyorsanız 3 "STR" 1
    "VIT" veya 5 "STR" 2 "VIT" oranında devam edebilirsiniz..

    "STR" dolduktan sonra "VIT" doldurulmalıdır..

    "VIT" doğrudan "Güçlü Beden" in etkisini arttırmaktadır..

    "STR" ve "VIT" dolduğu taktirde geriye "INT" ve "DEX" kalıyor..

    INT : Büyü Savunması

    DEX : Savuşturma - Saldırı Gücü

    2 "DEX" 1 "INT" veya Tam "DEX" gidebilirsiniz..

    Azda olsa "INT" basarak "Büyü Savunmanıza" katkıda bulunmanız Suralara karşı faydanıza olacaktır..


    2.Zihinsel Savaşçı "Skiller"

    1. Güçlü Beden

    >Yüksek miktarda savunma ekler ve "VIT" bonusu ile orantılı etkisi artar..

    İlk Master yapılması en faydalı "Skill"dir..

    2.Ruh Vurusu

    >"STR" ve "DEX" ile hasarı artar..Zihinsel savaşçının olmazsa olmaz skillerinden biridir.

    İkinci sırada master yapılması faydalıdır..

    3.Güçlü Vuruş

    >"STR" ve "DEX" ile hasarı artar..Sersemletme şansı özelliği kendinden mevcuttur..Etrafındaki çember şeklinde slotlara etkisi olduğundan dolayı zihinsel savaşçıda ıskalama şansı en az olan atak skilidir..

    Üçüncü veya Dördünce sırada Master seçilmesi faydalıdır..

    4.Şiddetli Vuruş

    >"STR" ve "DEX" ile hasarı artar.Çizgisel vuruş yapar..Iskalama şansı en çok olan skilldir..Toplu slot keserken ve savaşlarda bir kaç kişi birleşmiş iken vurulduğu taktirde işe yaramaktadır..

    Üçüncü veya Dördüncü sırada master yapılması faydalıdır.

    5.Kılıç Darbesi

    >"STR" ve "DEX" ile verdiği hasar artar.Sersemletme skill idir..

    En son master açılması en uygun skildir..

    Tercihinize göre Ruh Vurusu ile Güçlü Vuruş un yerini değiştirebilirsiniz..Güçlü Vuruş un sersemletme özelliği çoklu slotlarda 2-3sn likde olsa size gelecek birkaç slotun atağını keser..

    >>1. Masterinizi 17 de açmayı deneyin..17 de Master olmaz ise Yaşlı Kadın dan sıfırlayarak 17 de açmayı deneyin..

    >>2. Masteriniz için şimdiden Gözlem Bandı aramaya başlayın..17 de açılmazsa gözlem bandı ile 16 ya düşürüp tekrar deneyin..Gözlem Bandı elinizde kalmadığı taktirde siteden Ep ile sıfırlayıp tekrar 17
    de açmayı deneyebilirsiniz..

    >>3. , 4. ve 5. Masteriniz içinde yukardakiler geçerlidir..

    NoT:Bütün masterlerinizi "17" de açarsanız "70 lvl" de 4 masteriniz olur..Buda sizin için oldukça faydalı olacaktır..Örnek olarak hepsinin 18 de açıldığını varsayarsak 74 lvl de 4 masterimiz olur..4 lvl kasmak
    en azından 1 haftalık bir kayıp..Ayrıca 4 de skill puanı kaybıdır..Ve uzun solukta oynayıp 85 levellere kadar kasmayı düşünüyorsanız 5.Masteri açmak adına bütün skilleri 17 de açmanız gereklidir..


    4.Zihinsel Savaşçı "Kasma Yerleri"

    1-5 LeveL Arası Köpek Slotları - Kurt Slotları

    5-10 LeveL Arası Domuz Slotları - Ayı Slotları

    10-15 LeveL Arası Kaplan Slotları - Ayı Slotları

    15-20 LeveL Arası Beyaz Yemenli Slotları

    20-27 LeveL Arası Yabani Slotları

    27-38 LeveL Arası Ork Slotları(Dev ve Siyah olmayan) - Örümcek Slotları

    38-50 LeveL Arası Siyah Ork Slotları veya Kırmızı Örümcek Slotları

    50-54 LeveL Arası Siyah Ork Slotları - Örümcek Zindanı 1. Kat Girişteki Slotlar

    54-60 LeveL Arası Şeytan Kulesi - Örümcek Zindanı 1. Kat Slotları

    60-65 LeveL Arası 2. Kat Örümcek Zindanı Giriş slotları ( Küçük ve Orta boy örümcekler) -- Ep yok ise 1. Kat Örümcek Zindanında 68 lvl lere
    kadar kasılabilir..

    65-79 LeveL Arası 2. Kat Örümcek Zindanı --
    NoT: EP'si olmayanlar Buz Golemleri veya Kurbağalarda 75 Levele kadar kasabilir..

    79 LeveL ve Üstü Kızıl Orman slotlarında

    >İtem ve Skill durumuna bağlı olarak kasmanıza en uygun yerlerdir..

    Skilleri kullanma beceriniz - İtemleriniz - Statü dağılımına bağlı olarak daha öncede bu yerlerde kasabilirsiniz..

    5.Zihinsel Savaşçı "Yang Kazanma"

    1-25 LeveL Arası: Düşürdüğünüz itemler ve görevlerden gelen paralardan finansınızı kontrol edebilirsiniz..Ayrıca Metin taşlarından çıkaracağınız B.K ve Taşlar ile bütçenize katkı sağlayabilirsiniz..

    25-40 LeveL Arası:At Madalyonu ve Dolunay / Kırmızı Demir Pala / Geyik Boynuzu Yay / Sonbahar Yelpazesi / Antik Çan / Siyah Yaprak Hançeri düşürerek..Bununla beraber çıkabilecek bonuslu itemlerden de para kazanabilirsiniz..Ayrıca Metin taşlarından çıkaracağınız B.K ve Taşlar ile de bütçenize katkı sağlayabilirsiniz..

    40-48 Level Arası:Ork Reisi / Dolunay(Vahşi Okçudan şansa bağlı olarak düşebiliyor..Gördüğünüz zaman kesmeden geçmeyin) / Kasarken çıkan itemler ile para kazanabilirsiniz..Ayrıca Metin taşlarından çıkaracağınız B.K ve Taşlar ile de bütçenize katkı sağlayabilirsiniz..

    NoT: Ork Reisi keserken yanınızda 1 kişi daha olmalı..Kendi atağınız Ork Reisine karşı yeterli olmadığından 1 Savaşçı veya Ninja ile çok rahat kesebilirsiniz..

    48-65 LeveL Arası: Şeytan Kulesine çıkabilirsiniz.."Hırsızın Eldiveni" ve "Altın Şans Parası" ile oldukça iyi paralar kazanabilirsiniz..Çıkabilecek bonuslu itemlerde oldukça işinize yarar..50-55-60-65 LeveL metinlerini
    keserek de bütçenize katkı sağlayabilirsiniz..

    61 Levelden Sonra:2. katta iseniz çıkan itemleri satarak / Yüksek lvl metinler(65-70-75 LeveL) / Kraliçe Örümcek / Alev Kral (Alev Kral : Yanınızda zehirlemesi yüksek biri olması kaydı ile 2-3 de Savaşçı olmalı

    70 Level ve Sonra: 80 - 85 - 90 lvl Metinleri - Alev Kral - Dokuz Kuyruk - Sarı Kaplan Hayaleti / 2. katta düşen itemler..(Boss ları ve taşları keserken yanınızda 1-2 kişi daha olmalı-Sizle aynı lvl 1 ninja 1
    savaşçı idealdir)


    6.Zihinsel Savaşçı "İtemler"

    1. Silah

    Çift El silahlar kullanmalısınız..

    Çift El Silahlar Listesi : Mızrak - Geniş Mızrak - Giyotin Pala - Örümcek Mızrağı - Kargı - Savaş Tırpanı - Kırmızı Demir Pala - Buzlu Uç - Oniki Ruh Kılıcı - Kurtuluş Palası - Aslan Katleden - Elektromanyetik Pala - Partizan -
    Yarı İnsan Kılıcı - Kin Kılıcı...

    Kırmızı Demir Pala +9 ve taşları bonusları güzel ise 55 - 60 lvl lere kadar idare edebilir..

    Ne zaman yetersiz olursa o zaman lvl inize en yakın çift el silahı +6 , +7 , +8 , +9 yapıp kullanmaya başlıyabilirsiniz..

    65 lvl de Partizan veya Elektromanyetik Pala +6 basıp uzun bir süre ( 70lvl silahının zor çıktığını hesaba katarsak belkide oyun boyunca ) kullanacaksınız..Partizan daha iyidir ama bulmak ve basmak açısından Elektromanyetil Paladan daha zordur..

    Taç Seçimi olarak ,

    2 Haneli Silahlar(PVP) : Savaşçıdan Koruyan Taş / Öldürücü Darbe Taşı

    2 Haneli Silahlar(KASMAK) : Soğutma Taşı / Öldürücü Darbe Taşı

    3 Haneli Silahlar(PVP): Savaşçıdan Koruyan Taş / Suradan Koruyan Taş / Soğutma Taşı

    3 Haneli Silahlar(KASMAK): Soğutma Taşı / Öldürücü Darbe Taşı / Kavrama Taşı

    2.Zırh

    Zırh konusu kendi seçiminize kalmış ama en yüksek defans vereni kullanmanız faydanıza olacaktır.

    Taş Seçimi;

    2 Haneli Zırhlar : Hız Taşı - Savunma Taşı

    3 Haneli Zırhlar : Hız Taşı - Savunma Taşı - Korunma Taşı

    3.Kask

    Demir kask kullanın..

    Lvl siz kask + basılsa dahi defansı yetersizdir..41 lvl kaskıda +7 ye basarken inci istediğinden dolayı en iyisi 21 lvl Demir Kaskıdır..

    Aynı zamanda 9 a basması da çok zor değildir..

    4.Ayakkabı

    "Kritik Vuruş" veya "Max. Hp" bonuslu ayakkabı kullanın..

    Anka veya Mest Eden Ayakkabı önerebileceğim en iyi 2 ayakkabıdır..Anka Ayakkabı kendinden bloklama şansı verir..Mest Eden Ayakkabı ise büyü hızı..

    5.Kalkan

    Kalkan olarak 41 lvl e kadar +9 Savaş Kalkanı - 61 lvl e kadar +6,+7 Siyah Yuvarlak kullanın..

    61 Lvl de ise +7,+8,+9 61 Lvl Kalkanı bulursanız çok faydanıza olacaktır..

    6.Bilezik

    Beyaz Altın Bilezik veya Gümüş Bilezik öneririm..

    Öncelik olarak +7,+8,+9 Gümüş Bilezik kullanabilirsiniz..İlerleyen zamanlarda +8,+9 Beyaz Altın Bilezik bulmanız "HP"niz açısından çok faydalı olur..

    7.Küpe

    Str size lazım olduğu için Abanoz Küpe kullanmalısınız..Ayrıca vereceği "HP" de hesaba katılırsa en iyi seçim Abanoz Küpedir.

    NoT:33 Levele kadar "Bakır Küpe" kullanabilirsiniz..

    8.Kolye

    Hp li veya Kritikli Kullanabilirsiniz..

    Mümkünse Cennetin Gözü Kolye(Delici Vuruş veya Beyaz Altın Kolye(STR) olsun..

    Kendi özellikleride size katkıda bulunacaktır..


    ## Metin2 Bedensel Savaşçı Klavuzu ##

    Bedensel savasci gücünü normal kilic vuruslarindan alir. Bu yüzden hava kilicini ilk sirada master yapiyoruz. Bedensel savasciyi kendine has yapan iki skill vardir; hava kilici ve öfke. Bunlar master olmadan tam anlamiyla bir bedensel savasci olamazsiniz. Diger 3 skillimiz (kilic cevirme, üc yönlü kesme, hamle) sadece kullanildiginda anlik hasar veren skiller oldugu icin hic bir özelligi yoktur

    Statlar

    Savascinin en önemli stat'i STR'dir. Bedensel savasci da tamamen atak üzerine dayali bir karakter oldugu icin önceligi her zaman STR'ye vermelisiniz. Zira hava kilicinin verdigi degeri str arttirir. Gücünüz tamamen kilicla verdiginiz hasara bagli oldugu icin de bu hayati önem tasir. Bu yüzden önce hava kilicini master yapiyoruz ki hem normal vurus gücümüz hem de skillerimizin vurus gücü artsin.

    Baslarda 2 STR 1 VIT. VIT 30 oldugunda full STR. STR full oldugunda full VIT. Daha sonra da full DEX.

    Skiller

    Hava kilici: Yari pasif bir skilldir. Acildiginda süresi dolana kadar kilic darbelerimizin ve skillerimizin verdigi hasari arttirir. Bedensel'i bedensel yapan en önemli iki skillden birisidir. İlk sirada master yapilmasi gerekmektedir.

    Öfke: Yukarida degindigimiz bedensel'i bedensel yapan iki skillden digeri de öfkedir. Zira ne demistik? Bedensel savascinin gücü kilic darbelerindedir. Bu yüzden de kilicini mümkün oldugu kadar hizli kullanmalidir bir bedensel savasci. Bu da anca öfke'yi master yaparak olur. Öfke aldiginiz zarari arttirsa da size öyle bir saldiri hizi verir ki genellikle rakipleriniz sizi öldürmeye calismaktan cok yerden kalkabilmeye konsantre olur. Aldiginiz fazla hasarlari saldiri hizini gayet güzel kapatir, üzerine kâra gecer. Verdigi hareket hizi da cabasi. 2. sirada master yapilmalidir.

    Kilic cevirme: Kilic cevirme alan skill'i olmasinin disinda hic bir özelligi olmayan, sadece rakibe hasar veren bir skilldir. Kacirma ihtimali azdir fakat dolum süresi uzundur. Pvp yerine kasmaya agirlik verenlerin 3. sirada kilic cevirmeyi acmalari daha uygun olur.

    Üc yönlü kesme: Üc yönlü kesme her ne kadar iskalama sansi bir hayli yüksek olsa da pvp'de bedensel savascinin en etkili atak skillidir. Toplam verdigi hasar kilic cevirmeden yüksek olmakla birlikte dolum süresi de 15 saniyedir. Ayrica kitaplari da kilic cevirmeden ucuz oldugu icin kolay gelistirilebilir bir skilldir. Pvp'ye agirlik vermek isteyenlere tavsiyem üc yönlü kesmeyi ücüncü sirada master yapmalaridir. Yok ben suya sabuna dokunmam kasarim derseniz üc yönlüyü 4. siraya birakabilirsiniz.

    Hamle: Rakibi sersemletmesinden baska hic bir özelligi olmayan, hasari düsük bir skilldir. Dolum süresi de bir hayli fazladir. Yüksek lvl'larda neredeyse herkeste sersemlige karsi bagisiklik bulunan bir kalkan olacagi icin bu skill'i master yapmaniz size hic bir sey kazandirmayacaktir. Dolayisiyla son siraya birakilmasi gereken bir skilldir. 1 puan verildigi takdirde bile zaten islevini yerine getirmektedir.

    Pvp icin tavsiye edilen skill siralamasi:

    Hava kilici > Öfke > Üc yönlü kesme > Kilic cevirme > Hamle

    Kasmak icin tavsiye edilen skill siralamasi:

    Hava kilici > Öfke > Kilic cevirme > Üc yönlü kesme > Hamle



    METİN2 SURASURA

    ## Büyülü Silah Sura Klavuzu ##

    Büyülü silah, sura karakterinin fiziksel gucu ve büyü gücünü birlikte kullanarak yetistirilmiştir.Kılıç darbeleri suramız gerekli seviyeye ulastığında oldukca guclu olacak özel yetenkleri ilede bu gucüne güç katacaktır.Şimdi büyülü silah suramızın özel yeteneklerinden kısaca bahsedelim.

    1-Ejderha Dönüşü
    Yetenek suramızın 360 derece dönerek etrafında olusturduğu bir hasar çemberi (hortum) sayesinde anlık olarak bu alanda kimler varsa onları hem kendinden uzaklastirir hemde azımsanamayacak kadar hasar vererek rakibin canını alir.Verdiği hasarın güzelliğinin yanı sıra skill süresinin 15 sn gibi uzun bir süre olması skill'in kötü bir yönüdür.Yukarıdaki SS 75 level bir sura için 6.Seviyedeki bir ejderha dönüsünün itemsiz hasar gucunu göstermektedir.


    2-Parmak Darbesi
    Bu yetenek büyülü silah suranın en etkili ve en çabuk dolan yeteneğidir.Dolum süresi 10 sn gibi kısa bir süre ve verdiği hasar oldukca fazladır.Yarım daire olarak etrafındaki veya karsısındaki dusmanı etkiler ve onun yere dusmesini saglar.Yukarıdaki ss grand master bir parmak darbesinin itemsiz verdiği hasarı göstermektedir.

    3-Büyü Çözme
    Bu skill büyülü silah suranın en can alıcı skillidir.Büyü çözme özelliği yanında verdiği hasarda kuçümsenemez.Nedir bu büyü çözme özelliği ? Evet skilimizin etkilediği düşmanlarımızın pasif olan skillerini acıksa kapatmaya acık değilse belirli bir süre açtirmamaya yarar.Nedir bu pasif skiller?1-Hava kılıcı,G. Beden,K Koruma,Kamuflaj,Şaman Bufları,B.Keskinlik,B.Zirh,Dehset gibi skiller.Ates Hayaleti bu gruba dahil değildir.


    4-Büyülü Keskinlik
    Skill kılıç darbelerimizin ve skilllerimizin(yetenek) gücünü artırır.Aynı zamanda skill acıkken kılıç darbeleriyle verdiğimiz hasarın % X kadar kısmını hemen hp mize ekler.Örn. Yukarıdaki ss ye bakarsak bir düsmana kılıcımızla 100 vurduğumuzda bunun 8 i hp mize eklenir.Sadece kılıç darbeleri için geçerlidir skillerle verdiğimiz hasarın %X kısmını hp mize eklemez.Yukarıdaki ss de grand master skillin itemsiz verdiği saldırı hasarı gösterilmiştir.


    5-Büyülü Zırh
    Büyülü zirh yansıtma ve defans özelliği olan bir skilldir.Oldukca güzel defans ve yansıtma verir defans özelliği gelen hasarı azaltırken yansıtma özelliğide hasarın % X kadarını rakibe yansitacaktır.Örneğin size 100 vuracak olan bir karakter %20 yansitma varken 20 sini kendine vurur size gelecek hasarda defans olmasaydı 100 olacaktı fakat zirhin verdiği defansdan dolayı 100 yerine daha az vuracaktir.Yukarıdaki ss de m9 değerinde 75 level suranin itemsiz zirh skillinin özelliklerini görüyoruz.


    6-Dehset
    Dehset skilli cok karışık bir skilldir fakat basit olarak bahsedecek olursak size gelen hasarın % X kadarını azaltacaktır.Ayrıca rakibin sizi iskalama değişimi artıracak ve o ataktan zarar almama sansını sağlayacaktır.Ayrıca çirkin şeytanlar, maymunlar, 1. ormandaki agresif slotlar gibi yaratıklar sizi göremeyecek ve dehsetiniz acıkken size otomatik olarak saldırmayacaklar ancak siz onlara saldırdığınızda size saldıracaklardır.Skill oynadığımız serverda eksik pachlardan dolayı bazı özelliklerini henüz almamıştır.Skill tam verimi grand master ve ileriki seviyelerinde daha çok göstermektedir.


    ## Kara Büyü Sura Klavuz ##

    Statlar:
    Dedigimiz gibi Kara Büyü'nün en önemli stat'i int (zeka) dir. Bu yüzden mümkün oldugu kadar hizli bir sekilde int'i 90'a getirmeliyiz. Bunun icin bence en dogru yol 3 int 1 vit seklindedir. Lakin sizi kasacak arkadaslariniz veya bir loncaniz varsa, itemlariniz da varsa full int gidebilirsiniz. En kötü ihtimal 2 int 1 vit gitmelisiniz. Secim tabi ki size kaliyor burada lakin tavsiye ettigim sekil 3 int 1 vit'dir.

    Int 90 olduktan sonra full vit gidip canimizi arttirmaliyiz. Vit de 90 olduktan sonra dex'e vermeniz en dogrusu olacaktir. Str hic mi isine yaramaz Kara Büyü'nün? Tabi ki yarar. Kilic darbelerinizi pek kullanmasaniz da str dönüstügünüz zaman verdiginiz hasari arttirir. Lakin benim tercihim dex yönündedir. Hem stamina'yi arttirir (sol alttaki sari bar), hem yerden daha hizli kalkmanizi saglar, hem daha az hasar görmenizi saglar, hem 3-4 tanede bir defans verir, hem de str kadar olmasa da saldiriyi arttirir.

    Tavsiye edilen stat dizilimi:

    3 int, 1 vit,
    Int 90 olduktan sonra; full vit,
    Vit 90 olduktan sonra; full dex.

    Skiller

    1. Karanlik Vurus: Karanlik vurus 7 saniyelik dolma süresiyle oyunun en hizli dolan skillerinden biridir. (Yanlis hatirlamiyorsam ucan tilsim ile birinciligi paylasiyor) Lakin saldiri gücü olarak Kara Büyü'nün en az etkili skilli oluyor malesef. Fakat saldiri acigini dolum süresiyle dengeliyor. Uzun menzilli, cok kisa dolum süresine sahip ve Kara Büyü'nün en az saldiri gücüne sahip olmasina ragmen gayet tatminkar bir saldiriya sahip bir skilldir. Uygun büyü hizi bonuslariyla ard arda bile kullanabilirsiniz.

    2. Ates Vurus: Özellikle kasarken ve savaslarda cok ise yarayan bir skilldir. Alan skilli olmasi ve etrafindaki herkese esit vurmasi nedeniyle lonca savaslarinda cok etkili olabiliyor. Özellikle de Kara Büyü'nün Karanlik Koruma gibi bir skilli varken lonca savaslarinda veya imparatorluk savaslarinda arbedenin arasina daldiginizda birden fazla düsmana büyük hasarlar verebilirsiniz. Tek kötü yani ise vurmaniz icin rakibin yanina gitmeniz gerektigidir. Genellikle Karanlik Küre ile kiyaslanir lakin dolum sürelerine göre bir oranlama yaparsak Küre'den daha fazla hasar veriyor, vurus süresi Küre'den cok daha kisa (takla atana kadar hamle yemezseniz sanslisiniz Küre'yi kullanirken), ve alan skilli. Bütün bunlar göz önünde bulunduruldugunda Küre'den bir adim önde görünüyor fakat tabi ki Küre'nin de kendine göre avantajleri mevcut. Özellikle ben tek kasarim diyen Kara Büyü'ler icin en uygun skil Ates Vurus'dur.

    3. Hayalet Vurus: Hayalet Vurus da Ates Vurus kadar olmasa da alan skilli sayilabilir. Ayrica ek olarak rakibi (ve etrafindakileri) yavaslatma bonusuna sahiptir ve skillin seviyesi yükseldikce yavaslatma sansi ve yavaslatma süresi de artar. Karanlik Küre'den sonra en fazla hasar veren skillidir Kara Büyü'nün. Menzili Küre'ye ve Karanlik Vurus'a göre biraz daha kisadir fakat yavaslatma özelligiyle bu acigi kapatiyor. (Özellikle master olduktan sonra görünüsü cok hos bence. Sirf o yüzden master yapilabilir.)

    4. Karanlik Küre: Kara Büyü'nün en cok tartisilan skillerinden birisidir. Acik ara en yüksek hasara sahip olan skillidir (Hatta oyunun en yüksek hasarli skillerinden birisidir). Lakin dolum süresi cok uzundur. Aksi gibi vurus süresi de (takla atmasini hesaba katarsak) skillin kacmasina olanak taniyabiliyor. Bir tane Karanlik Küre kullanana kadar iki adet Hayalet Vurus veya Ates Vurus kullanilabiliyor fakat Karanlik Küre'nin en büyük avantaji iki tane Ates Vurus kullanana kadar arada icilen pota müsade etmemesidir. Bir anda hp'yi götürür, tabiri caizse rakibi neye ugradigina sasirtir. Bitirici darbedir. Ayrica yüksek hasarlardan hoslanan arkadaslar icin birebirdir.

    5. Ates Hayaleti: Kara Büyü'yü kara büyü yapan skill bence Ates Hayaleti'dir. Özellikle düellolar icin tasarlanmistir. Cok cok yüksek hasar vermese de 2 saniye gibi kisa araliklarla vurdugu icin rakibinize sans tanimaz. Herkesin mutlaka master yapmasi gereken bir skilldir. (ilk 3 sira icerisinde master olmalidir.) Lakin düello haricinde kime vurmasi gerektigini biz belirleyemedigimiz icin biraz etkisiz kaliyor. Hatta kasarken basimiza diger slotlari da cekebildigi icin bela bile olabiliyor. Yine de vurus süresine göre cok yüksek bir hasara sahip ve onsuz bir Kara Büyü düsünülemez.

    6. Karanlik Koruma: Bu skill de Kara Büyü'müzü ölümsüz kilan skilldir. 1 puan verildiginde bile %30'un üzerinde bir hasar azalmasi meydana geliyor ki onlarca kez hayatinizi kurtaracaktir bu skill. Master yapilmadigi takdirde cok sp yiyor, en büyük dezavantaji bu. Lakin 1 puan verildigi takdirde bile size oyun boyunca yetebilecek kadar koruma sagliyor. Master yapildigi takdirde kitap zorlugu cekmeyeceginiz icin kolaylikla grand master yapilabilir. Bir skilli savunma yönünde gelistirip de atagini azaltmak istemeyenler Karanlik Koruma'ya 1 puan verip diger skiller üzerinde yogunlasabilirler.

    Dikkat: Bütün skillerinizi 17 puanda master yapmaniz hayati önem tasir. Ilk skillinizi zaten yasli kadinda beceri sifirlayarak 17 de master yapabilirsiniz lakin digerleri 17 de acilmazsa o skillin gözlem bandini bularak 16 puana düsürüp elimizde kalan 1 puani tekrar o skille vererek master yapmaya calismalisiniz. Gözlem bandi da bulamazsaniz biraz paraniza kiyip siteden skill sifirlama kagidi almanizi tavsiye ederim. Ileride pisman olabilirsiniz 19 veya 20 de acilan skilleriniz icin.


    metin2 şaman / mage
    ŞAMAN / MAGE

    ## Ejderha Gücü Şaman Tam Detaylı Kılavuz ##

    İlk Olarak 5 Lvl Olduğunuzda Ejderha Gücü Eğitmenine Gittik Ve İlk 4 Dağılımı Aldık Neye Vermeliyiz Şimdi Burada Çelişkiler Başlar

    1 – Buffer Şaman
    2 – Attaker Şaman

    Evet Buffer Şaman Olarak Başlamanız İçin Sizi Kasacak Biri Mutlaka Olmalı Neden Buffer Olduğunuzda Belli Bir Lvlden Sonra Sloot Kesemeyeceksiniz =) Bunu Baştan Söyleyeyim Kasan Varsa Problem Yok

    Buffer Şaman

    Skill Dağılımı

    1 – Ejderha Yardımı
    2 – Kutsama
    3 – Yansıtma

    Diğerleri Size Kalmış Zaten Bu Skillerden Sonra Ne Kalıyo Bende Bilmiyorum Ama

    1 – Kükreme

    2 – Ejderha Atışı

    6 Skill Diye Bir Şey Olmayacağı İçin 5 Yeterli Tabi Ejderha Atışı İle Uçan Tılsımı Siz Yer Değiştirebilirsiniz

    Neden 6 Skill Yok Derseniz Şu Şekil

    20 De Master Olduğunuzu Düşünün

    6 * 20 = 120 Oyun Zaten 99 Lvl Son =)


    Stat Dağılımı

    1 – 2 Sp 1 Hp
    2 – Dex


    Şimdi Biraz Açıklama Yapalım
    2 Sp 1 Hp nin Mantığı Sp Şamanda Çok Önemlidir Sebebi Skill erinizin Gücü Sp Belirler Sp Tek Başına Çözüm Değildir Sonrasında Zekalı İtem Lazım Zekalı İtem Bulamanızda Zordur. Sebebi Şamanlar Az Oynanan Karakterdir. Her Savaşçı, Şura, Ninja Kendi İçin Yan Çar Açar Ve Şamanın Kendi Buffer Yapar Sizde Ortada Kalırsınız. =) Üzgünüm Ama Bu Böyle Bunun Sebebi de Şamanı Kullanmayı Bilmeyip Ortada Gezen Kişiler.
    Fuul Dex Buda Savunmanızı Arttır .


    Not : Yansıtma Önemlidir. Önemsiz Derler ama İnanmayın Size 2,3 K Misal Atak Yapıldığında Otomatikman Yarısını Atağı Yapan Karaktere Yansıtır Olay Budur.

    Attaker Şaman


    Skill Dağılımı

    1 – Ejderha Yardımı
    2 – Ejderha Kükremesi
    3 – Ejderha Atışı

    Skill Dağılımı Hemen Açıklayalım

    Ejderha Yardımı Buffer da Olsanız Attaker Olsanız Önemlidir. Kritik Seviyenizi Ejderha Yardımı Belirler.

    Ejderha Kükremesi Ben 2 Skill Verdim Neden Bug dada Olsa Çok Önemlidir. Sloot ların Arasında Kaldığınızda Slotları Geriye İtme Ve Sizin Hp Yükleme Şansınızı Arttırır.

    Ejderha Atışı Çok Dağınıktır Başınızı Çok Ağırtır =) Slotları 2 veya 3 Değer Sorundur Ama Damage Vuruşları Etkilidir.


    Stat Dağılımı

    1 – 2 Sp 1 Hp
    2 – 2 Dex 1 Str


    Açıklamasını Yapalım Arkadaşlar Şimdi 2 Sp 1 Hp Mantığı Hep Aynıdır. Şamanda Hp ve Sp Çok Önemlidir.

    Şimdi Olaylı Olan 2 Dex 1 Str

    Herkes Şimdi Şamanda Str Verilir mi Canım Diyecek Neden Verilmesin =)
    Vs Lerde Falan Veya Diğer Karakterler Gibi Kesemeyişin Sebebini Anlatayım Str Savaşçılar Hemen Verir Sebebi Kılıç Kullansın Veya Diğerleri Birebir Vuruşlarda Gücünüzü Belirler Olayı Anlaşılsın Artık
    Şamanlar Kutsamacı Ya Hani Str Verilmez Deniyor İnsanları Yanlış Yönlendirmeyin Bilip Bilmeden Herkes Şaman Kılavuzu Hazırlıyor. Str Verilir Arkadaşlar Ama Hp ve Sp Tam Doldurduktan Sonra Eğer Ws De Kendi Lvl nize 5 veya 10 Vuruş Yapmak İstemiyorsanız Verin

    Şimdi Skill Dağılımı Devamı


    1 – Kutsama
    2 – Uçan Tılsım

    Kutsamayı 4 . Sırada Yaptım Nedeni Kendi Başınıza Kasılacaksanız Pek İşinize Yaramayacağı İçin 4 .Sırada Uçan Tılsım Oyunun En Hızlı Dolum Zamanına Sahiptir . Ve Başkası da Var Ama Şamanı Anlattığımız İçin Şimdilik Böyle =)
    Size Tiyolar Verelim

    Şamanlarda 50 Lvl Kadar İtemler önem Vermeyin Bulursanız da Kaçırmayın Çünkü Şaman İtemi Bulmak Hiç Kolay Değil Esas Çar Olarak Kullanan Adamda Bulamazsınız Diyecek Kadar Az Nedeni Şaman Karakteri Seçip Kullanmayı Bilmeyen Adamlar Yüzünden Aman Sakın Ha Şaman Açma Denmesi Neden Kasması Zor Zihinsel Savaşçı Gibi Büyülü Keskinlik Bir Şura Gibi Kolay Kasılamaz Zorlanırsınız Ve Keşke Açmasaydık Dersiniz. Ama Şamanlar 50 Lvl Üstünde Harika Oluyor. Kendi Oynadığım Serverda Savaşçı Arkadaşlar Şaşırıyor Sen Kendini Nasıl Kasabiliyorsun Diye Ve Ben Şuan 61 Lvl im 74 Lvl Şamanı Yatırıyorum =) Bununla da Gurur Duyuyorum Benim ki Ne Kibir nede Hava Atmak Sadece Amacım Şamanları Güçlü Kılın Kılavuzların Çoğu Şamanları Ezik Hale Getiriyor.
    Şimdi Ne Efsun Kullanayım Derseniz Aslında Zeka Çok Önemlidir. Ama Hpde Şaman da Önemlidir
    vhThTIJi (Ziyaretçi)
    17.05.2016 23:50 (UTC)[alıntı yap]
    This is great news, and news that I think will lead to children being better fed and more ready to learn every day. The benefits to student weillbe-ng and success possible are exciting!

    Cevapla:

    Nickin:

     Metin rengi:

     Metin büyüklüğü:
    Tag leri kapat



    Bütün konular: 34
    Bütün postalar: 97
    Bütün kullanıcılar: 29
    Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse crying smiley
    Sitemizden bugün 6, toplam 25448 kişi faydalandı.
    Sitemizde bugün 121, toplam 70206 tıklanma yapıldı.
    © 2014 Tasarım ve altyapı: Website Developers.
    Tüm hakları Tamer M.'ye aittir.
    Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
    Ücretsiz kaydol